اضافه شدن ۹۰۰ تخت بیمارستانی به استان مرکزی، از برکت خدمات ارزشمند دولت شهید رئیسی است +فیلم

۰۶ تیر ۱۴۰۳ | ۰۸:۲۶ کد : ۴۴۳۸۷ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۳۶
نماینده مردم اراک، کمیجان، خنداب در مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از مراکز درمانی تازه تاسیس اراک، گفت: اضافه شدن ۹۰۰ تخت بیمارستانی به استان مرکزی، از برکت خدمات ارزشمند دولت شهید رئیسی است.
اضافه شدن ۹۰۰ تخت بیمارستانی به استان مرکزی، از برکت خدمات ارزشمند دولت شهید رئیسی است +فیلم

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر نادرقلی ابراهیمی همزمان با عید غدیر خم از مراکز آموزشی درمانی جدیدالاحداث شهر اراک بازدید کرد و افزود: با حمایت های دولت سیزدهم و با تلاش های مجدانه رئیس و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی اراک، ۷۵۰ تخت بیمارستانی به مجموعه تخت‌های بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی اراک، اضافه شد که با احتساب بیمارستان خمین، ۹۰۰ تخت به مجموع تخت های استان مرکزی اضافه شده است.
وی ادامه داد: ساختمان جدید بیمارستان حضرت ولیعصر(عج)، بیمارستان زنان و زایمان سینا رضایی آشتیانی، فاز سوم بیمارستان آیت اله خوانساری و مرکز تخصصی دیالیز حضرت فاطمه زهرا (س)، خدمات درمانی را در سطح استان و استان های همجوار و به طور کلی منطقه غرب کشور ارائه می دهند و افتتاح این بیمارستان ها در دولت سیزدهم، اقدامی ماندگار و ارزشمند است که جای تقدیر دارد.
لازم به ذکر است، نماینده مردم اراک، کمیجان، خنداب به اتفاق رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک و جمعی از مسئولین دانشگاه ها از بیماران بستری در این مراکز عیادت و‌ روند درمان و رضایت بیماران را مثبت ارزیابی کردند.


لینک دانلود فایل

کلید واژه ها: دانشگاه علوم پزشکی اراک نادر قلی ابراهیمی دکتر ابراهیمی دکتر امانی بیمارستان های جدیدالاحداث


( ۱ )

نظر شما :